Technická podpora a servis

etiket

Periodické prohlídky tiskáren FARGO na vyžádání!


Periodická prohlídka zahrnuje vyčištění, kontrolu opotřebení více namáhaných součástí, optimální nastavení z hlediska kvality tisku, atp. V případě vadných či opotřebených součástí je při prohlídce doporučena jejich výměna a stanovena cena opravy popř. dalších součástí.

Pokud je tiskárna v záruce, oprava  či  výměna  dílů  je  zdarma.

 
Součástí  periodické  prohlídky  je  i  instalace posledního firmware (i u zákazníka s nejnovějším driverem). V ceně není zahrnuto testování kodérů stejně tak jako instalace posledního upgrade software AsureID, CardPresso nebo přechod z CardFive Vision na CardPresso.

Při úkonech u zákazníka se předpokládá připravené plně funkční PC  s parametry dle specifikace tiskárny.

 

                                 
* uvedené tiskárny již nejsou vyráběny


Tříměsíční prohlídka: vyčištění a zkušební tisk, kontrola nastavení tiskárny, kontrola mechanických dílů tiskárny, diagnostika případných závad a jejich odstranění (v záruce zdarma)

Půlroční prohlídka: vyčištění a zkušební tisk, kontrola nastavení tiskárny, kontrola mechanických dílů tiskárny, diagnostika případných závad a jejich odstranění (v záruce zdarma)

Roční prohlídka: vyčištění a zkušební tisk, promazání převodů, kontrola mechanických dílů tiskárny, kontrola nastavení tiskárny, kontrola zapojení konektorů, kontrola šroubových spojů, diagnostika případných závad a jejich odstranění (v záruce zdarma)

Pozáruční prohlídky nezahrnují výměnu vadných dílů a odstranění poruch tiskárny, které jsou předmětem pozáručních oprav.


Ceny při prohlídce u zákazníka:
V Praze                      do 10 km         150 Kč
V Praze                      do 20 km        280 Kč
Jinak                                                   10 Kč / km
Mimo Prahu                                      8 Kč / km
Čas strávený na cestě                      400 Kč / hod



Věrnostní sleva
Při  uzavření  smlouvy  o  pravidelných  preventivních  prohlídkách  bude  zákazník  zvýhodněn slevou 5, 10 a 15% při pozáručních opravách (z ceny opravy) dle délky období, na které uzavře smlouvu, t.j. na 1, 2, 3 roky a déle.

Zákazník zároveň při uzavření smlouvy dostane servisní kartu bílé, stříbrné resp. zlaté barvy dle uzavřené smlouvy. Touto kartou se bude prezentovat při požadavku opravy.